סוגי אימונים

> אימוני כושר קבוצתיים בגישה הפונקציונלית

אימונים מגוונים בקבוצה תוך שימוש במשקל הגוף, משקולות קטלבלס, כדורי כוח, גומיות ושאר אביזרים, משולבים בהסברים לתרגילים, נושאים להעשרה וטיפים לשיפור הכושר. האימונים מבוססים על תנועתיות ומתייחסים לגוף כמכלול תוך שימוש בתרגילים המדמים תבניות תנועה מחיי היומיום ועובדים במספר מישורי תנועה.
האימונים תורמים לשיפור התנועתיות היומיומית, הכושר הגופני, חיזוק הגוף וירידה במשקל.

> קבוצת ריצה למתחילים ולמתקדמים

אימון ריצה בקבוצה הכולל אימוני טכניקה ומגוון סוגי אימוני ריצה (אינטרוולים, טמפו, פארטלק, נפח ועוד), וכן אימוני כושר משלימים לרצים בגישה הפונקציונלית התורמים לשיפור הריצה, לחיזוק הגוף ולמניעת פציעות.
לרוץ 5 ק"מ נשמע לכם כמו חלום בלתי אפשרי? ומה לגבי 10 ק"מ, חצי מרתון או מרתון? בין אם אתם רוצים להתחיל מהצעד הראשון או שאתם כבר רצים מנוסים ורוצים לשפר יכולות, קבוצת ריצה היא השלב הבא עבורכם. אנו נלווה אתכם באופן אישי ומותאם לקצב שלכם, בהתאם למטרות שיוצבו. במסגרת הקבוצה אף נשתתף במספר מרוצים לאורך העונה. 

> אימוני כושר משלימים לרצים

אימונים פונקציונליים משלימים לאימון הריצה הבסיסי המבוססים על אלמנטים תנועתיים מתבנית הריצה, בהם מושם דגש על כוח ועל מרכיבי הכושר הגופני הנוספים התורמים לשיפור הריצה, לחיזוק הגוף ולמניעת פציעות.

> אימונים אישיים

אימון ריצה/ כושר/ משולב אחד על אחד, בזוג או בקבוצה קטנה בבית המתאמן או בפארק, המותאם לצרכי המתאמן וכולל סדרת מבדקים להערכת מצב קיים ומטרות מוגדרות.

> ייעוץ תזונה

ניתן לשלב ייעוץ תזונה כחלק מתוכניות האימונים (אימון פונקציונלי / קבוצת ריצה / אימון פונקציונלי משלים לרצים / אימון אישי). הייעוץ ניתן על ידי דיאטנים קליניים מומחים.

 

run

 
שינוי גודל גופנים
ניגודיות